10:46 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک پاسارگاد

سهامدار حقیقی و عمده چهار شرکت فروشنده بلوکی شدند + شرایط
نماد برتر- سهامداران حقیقی و عمده چهار شرکت خدمات فنی فولاد یزد، بیمه پاسارگاد، احیا صنایع خراسان و بیمه تعاون، برنامه فروش بلوک های ۴.۰۶، ۱۹.۹۹، ۱.۰۱ و ۱۴.۴۹ درصدی دادند.
نماد ۵۱ شرکت برای یک ساعت بسته شد / ابطال معاملات دیروز ۸ شرکت
نماد برتر- نماد ۵۱ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام پیش بینی درآمد هر سهم ، برای یک ساعت متوقف و معاملات دیروز ۸ شرکت از جمله سایپا ، فولاد خوزستان و دو بانک ملت و پاسارگاد تایید نشد.
یک بانک و دو شرکت برای انتخاب اعضا و تصویب صورتهای مالی به مجمع می روند
نماد برتر- بانک پاسارگاد به همراه دو شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده و سالانه برای انتخاب اعضا و تصویب صورت های مالی را اعلام کردند.
بخشی از معاملات امروز بانک بورسی باطل شد/ باز هم بدون اعلام توضیح
نماد برتر- بورس تهران طبق روال روزهای اخیر از عدم تایید بخشی از معاملات انجام شده امروز بانک پاسارگاد بدون اعلام دلیل خبر داد .
"ثنوسا" با سود ۲۹۸ریالی برای هرسهم از زیان خارج شد
نماد برتر- شرکت نوسازی و ساختمان تهران در یکسال فعالیت توانسته برای هرسهم به سود ۲۹۸ریالی برسد و از زیان خارج شود.
افزایش سرمایه بانک بورسی از دو محل منجر به رشد قیمت سهام شد
نماد برتر- بانک پاسارگاد از برنامه افزایش سرمایه ۵۳ درصدی از دو محل آورده نقدی سهامداران و سود انباشته خبر داد و با رشد قیمت سهام روبرو شد.
فرار «ثنوسا» از زیان به کمک بورس
نماد برتر- «ثنوسا» که پروژه عظیم نوسا کیش را از دست داده، در سال مالی 1399 نتوانست هیچ درآمدی شناسایی کند.
۷ سئوال کارگزار بورس از وزیر صنعت / شاید جایزه نوبل اقتصاد به ایران برسد!
نماد برتر- کارگزار بورس با انتقاد از تصمیم و مواضع وزیر صنعت در مورد قیمت گذاری دستوری محصولات فولاد، خواهان پاسخ گویی وی و مشاوران به ۷ سئوال شد تا شاید جایزه نوبل اقتصادی برای اولین بار از آن ایران شود.
حمایت اتاق تهران از انتشار اوراق جدید و تا‌مین کننده اعتبار شرکت ها
نماد برتر- کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران از مصوبه شورای پول و اعتبار بر انتشار اوراق جدید گواهی اعتبار مولد و موسوم به "گام" شرکت های تولیدی ، حمایت کرد.
تلاطم و تعادل / کامودیتی ها در مرکز توجه بازار سرمایه
نماد برتر- بازار سرمایه شفاف ترین و نقدشونده ترین بازار کشور است که با ثبات شرایط، حرکت خود را در مسیری صعودی با شیب ملایم ادامه می دهد.
کارنامه آبان ماهِ کارگزاری‌ها
نماد برتر- شرکت‌های کارگزاری فعال در بازار سرمایه هشتمین ماه سال را با خرید و فروشی بالغ بر ۲۴۰ هزار میلیارد تومان سپری کردند و به این ترتیب میزان معاملات خود از ابتدای سال تا پایان آبان ماه را به ۳۵۸۵ هزار میلیارد تومان رساندند
بازارسرمایه تنها بازار جذاب کنونی
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به تاثیر نرخ ارز بر ارزش ریال، اگر افزایش نرخ بهره بانکی هم اتفاق بیفتد باز هم جذابیتی برای مردم ندارد، بنابراین بورس تنها بازار جذاب با سوددهی مناسب است.
قابل توجه سهامداران حقیقی زرماکارون که سود سالانه را نگرفته اند
نماد برتر- زر ماکارون از تغییر بانک عامل پرداخت سود سهامداران حقیقی که از طریق سجام واریز نشده یا فاقد کد سجام هستند، خبر داد و زمان این رویداد را اعلام کرد.
کارنامه مهر ماهِ کارگزاری‌ها
نماد برتر- شرکت‌های کارگزای فعال در بازار سرمایه خرید و فروشی بالغ بر ۳۸۱ هزار میلیارد تومان را در کارنامه مهرماه خود ثبت کردند. این عملکرد سبب شد تا نهادهای مالی مزبور طی دوره ۷ ماهه نخست سال جاری، خرید و فروش ۳۳۴۵ هزار میلیارد تومانی سرمایه گذاران را در اوراق بهادار شاهد باشند.
ارزش بورس تهران 100 هزار میلیارد تومان افزایش یافت
نماد برتر- با وجود تناقضات حاکم بر بازار سهام، اما همچنان برخی تحلیل ها نشان میدهد که جریان امنی برای سودآوری سهامداران در بورس و فرابورس مطرح میشود.